Garantie

Garantie si servicii

Ce produse beneficiaza de garantie si in ce conditii?

Dacă ați cumpărat un produs sau un serviciu on-line ori fără a merge la magazin (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor), aveți dreptul de a anula și returna comanda în termen de 10 de zile. In ce condiții puteți să invocați garanțiile și să returnați produsele:

  • Dreptul de returnare a produselor cumpărate de la noi? Exista o lege (Ordonanța de Guvern nr. 130 din 2000, ce a fost completata de Legea 51 din 2003 - regimul juridic al contractelor la distanta) care te apără. Potrivit acestei legi, poți returna produsele cumpărate online, fără sa invoci un motiv anume. Noi ne conformam 100% și iți spunem ca în 10 zile de la achiziție poți returna produsele cumpărate din magazinul online NETFASHION si vei primi toți banii (mai puțin cei de livrare și taxa de retur) înapoi.
  • Produsele care se returnează trebuie ambalate într-o punga care sa protejeze atât produsul, cat si ambalajul (cutie sau punga) în care se afla acesta, în caz contrar se percepe o taxa de 20 ron per cutie/punga. Termenul de expirare curge de la prima deschidere a unui produs. Nu e OK sa-l comanzi doar ca sa vezi dacă-ți place culoarea, textura sau aroma iar, dacă decizi ca nu e pe placul tău, sa-l returnezi.

Cum solicit garantia si returul?

Pentru orice produs care e neconform sau care se doreste schimbat pentru orice motiv, va rugam sa ne sunati (datele din contact) si vom demara procedura de retur.


Pot schimba sau returna un produs?

Exista o lege (Ordonanța de Guvern nr. 130 din 2000, ce a fost completata de Legea 51 din 2003 - regimul juridic al contractelor la distanta) care te apără. Potrivit acestei legi, poți returna produsele cumpărate online, fără sa invoci un motiv anume. Noi ne conformam 100% și îți spunem ca în 10 zile de la achiziție poți returna produsele cumpărate din magazinul online NETFASHION și vei primi toți banii (mai puțin cei de livrare si taxa de retur) înapoi.

ATENTIE! Citeste mai jos conditiile in care nu se aproba returul.

Dorința noastră este sa colaboram pe termen lung, de aceea exista principii care ar trebui sa facă acest parteneriat plăcut.


In unele cazuri nu beneficiez de garanție și retur?

Exista situatii cand returul nu este aprobat:

  • Lista mărfurilor nealimentare de calitate adecvată, ce nu pot fi preschimbate cu o marfă similară: articole din metale prețioase, pietre scumpe și semiprețioase, ţesături din toate tipurile de fibre şi alte textile comercializate la metru (panglică, firet, dantelă etc.), lenjerie tricotată pentru adulţi şi copii (ex. bustiere, sutien, boxeri), costume de baie, slipuri, chiloţi pentru adulţi şi copii, inclusiv chiloţi pentru sport, articole pentru nou-născuţi şi copii de creşă, lenjerie de pat, articole de toaletă pentru femei, ciorapi, şosete, articole textile (feţe de masă, şerveţele de masă, şervete, batiste etc.), cosmetică şi parfumerie, mărfuri chimice de uz casnic, articole din mase plastice pentru prepararea şi păstrarea alimentelor, articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, pieptene, spelci, bigudiuri etc.).
  • Rugămintea este ca produsele sa nu fi fost uzate deloc. Nu, nu e OK sa iei un produs, sa il porti 10 zile si sa ni-l returnezi cu pete, rupturi, uzura fizica. Da, iti vom da banii înapoi, însă pentru produsele care sunt aceeași calitate ca la achiziție.
  • Nu se accepta returnarea produselor care prezintă urme de purtare și care au un miros atipic impregnat în țesătura.In astfel de situații sunt returnate produsele catre expeditor cu plata la livrare a tuturor taxelor de curierat incluse. Fiind incorecta returnarea produselor într-o forma alterata, SC DURARTE SRL nu are responsabilitate in acceptarea acestora.